Nyheter, mina vänner

* Så efter att ha blivit tillsagda av EBU att antingen ändra texten eller byta låt väljer nu Georgien att helt hoppa av årets ESC. Inget jag sörjer direkt. Next!

* Och vad tycker vi om Aftonbladets försök att jämföra MF-finalisterna med årets ESC-deltagare då? EMD lika De Toppers? Jag kan inte säga mer än HAHAHAHA...

* För nöjes skull kan jag väl bjuda på en Bollywood-version av Greklands bidrag i år. Den var del av något slags practical joke där This is our night anklagades för att vara ett plagiat.

Och några officiella videos.

Tyskland. Alex swings Oscar sings - Miss kiss kiss bang

Vad gör den där mini-gangstern där egentligen?! För övrigt värsta duonamnet i historien.

Montenegro. Andrea Demorovic - Just get out of my life

Nån mer än jag som bara väntar på att Deen ska dyka upp vilken sekund som helst? =P

Armenien. Inga & Anush - Nor par

Inga anus här inte... haha..?

Kommentarer
Postat av: Walesaren

Tyskland är bra. Gillade dem 2007 när de hade en liknande låt. Funderar däremot över varför han har på sig en jacka men ingenting under.



Montenegro påminner lite om Donna Summers Hot Stuff i värserna. Men helt ok annars.



Armenien vet jag inte riktigt vad jag ska tycka om

2009-03-13 @ 19:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback