38, 39, 40

Ukraina. Svetlana Loboda - Be My Valentine
Alltså... Låten är ju värdelös, så jag förstår att de känner sig tvingade att clowna omkring på scen och bräka på från tårna för att ingen ska komma på att de inte har nån låt! Det betyder dock inte att det inte kan funka i Europa ändå =P

Slovakien. Kamil Mikulčík & Nela Pocisková - Leť tmou

Slovakien har ju inte varit med i svängen på några år så jag förlåter dem för den här pysaren och ber dem återkomma nästa år med något roligare.

Serbien. Marko Kon i Milan Nikolić - Cipela

Jag kollade spontant om det var något fel på ljudet när jag hörde de första tecknen på sång i låten, men det ska tydligen vara så, ja... jaha, okej. Orginellt får man väl säga. Låtmässigt? Snaaaaark.


Och om man nu ska hålla på att göra uppdelningar kan man ju lätt säga att västeuropa slår låtmässigt öst med hästlängder i år. Där ser man...

Bara Sverige, Belgien och Tjeckien kvar nu.

Kommentarer
Postat av: Walesaren

Ok, först Ukraina: Sexy boy + you're so fine + några nödrim= något jag skulle kunna ha skrivit själv



Slovakien: Booring, ändå långt ifrån sämst i årets startfält.



Serbien: får mig att tänka:öööööh???? Sångaren låter dessutom som han skulle kunna varit förra årets estländska trions bortglömde fjärde medlem eller nått

2009-03-13 @ 19:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback