Kurs 1A

Vänner, jag vet att ni är här, så varför inte lämna en liten kommentar? Jag tar för givet att ni helt enkelt glömt hur man gör, inte att ni helt enkelt skiter i det, så nedan följer en snabbkurs i kommentarlämnande.



Vet du inte vad du heter? Fråga någon som håller reda på sådan trivial information, hitta på nåt eget, eller för all del skriv Stadsbiblioteket Borås.

Planerar du att förolämpa mig? Lämna denna ruta tom. Vill du gå på dejt? Gör detsamma.

Skriver du om vad du har ätit till middag och vilken färg du har på underkläderna på en egen liten blogg? Bra, lämna adressen så kommer jag förmodligen aldrig besöka den, men försöka går ju.

Skriv ner något mer eller mindre fyndigt, gärna om blogginlägget i fråga och inte om flygplansmat, måttband eller dylikt.


Inte så svårt va? Träna gärna nedan. På återseende =)

Kommentarer
Postat av: Sofi

Jag kan!!! :D

2009-03-10 @ 15:05:48
Postat av: Walesaren

Tack för att du påminde mig. Hade glömt bort hur man gjorde =P



Nu har jag iaf kommenterat på varje inlägg på denna sida, så jag hoppas du blir glad :D

2009-03-13 @ 19:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback