Flashback - Boyband-edition

Boybands är väl härliga? =)
Jag räknar mig som ESC-fan från 2000 och framåt och har således bäst koll på bidragen under 2000-talet. Här kommer så en top 3 på de pojkbandigaste pojkbanden under den här tiden. Säg till om ni saknar någon. Here we go.
1. Gimme - One (Cypern 2002)
Bäst: Närbild på Contantinos därefter klipp till den fula ankungen =P Och killen som exaltert får stöna Gimme your lovin' innan sticket förhöjer ju helt klart upplevelsen också... eller? =P
Sämst: Den långhåriga strånken som ger mig obehagliga associationer till Gaston i Skönheten och odjuret. Bara jag...? Jaha.
2. Northern girl - Prime minister (Ryssland 2002)
Bäst: Den blonda göken som är så fullkomligt feestylande skön på slutet
Sämst: Och bäst. Att de verkar ta sig själva på fullaste allvar.
3. Du bist - Tie break (Österrike 2004)
Bäst: Pojkbandsballad mall 1A. Och de hysteriska tjejskriken i början =P
Sämst: Att de inte har matchande kläder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback