Reflektioner

Andra semin så. Återigen 7/10 av mina förhoppningar som slog in. Även om mina förhoppningar förändrades under sändningens gång. Känner mig dock en aning besviken på alla favoriter, ingen som riktigt knockade mej. Måste kolla reprisen  tror jag =P Saknar mest Ungern som helt klart borde varit i final på rent underhållningsvärde =P

Finalisterna:
Kroatien - Snaaaaaaaaark.
Azerbajdzjan - Klockren i final. Men jag har tröttnat en aning på låten vid det här laget.
Ukraina - Galet värre och jag har bestämt mej för att älska den här nu. I like =)
Litauen - Gillade inte språkbytet på slutet, men fint framträdande och bra låt.
Albanien - Den turkosa kroppsstrumpan är redan en klassiker och låten är riktigt jäklarns bra. Heja! =P
Moldavien - Jag har avskytt den här, verkligen hatat, därför var det en aning ovant att höra den här i semin och faktiskt gilla den. Kul liten sak ju! =P
Danmark - Gaaaalet tråkig! Vem fan röstar på sån här menlös fisblek radioskvalskit?!
Estland - Klass on a stick. Snyggt som bara den. Gilla!
Norge - Kändes helt klart som en vinnarkandidat.
Grekland - Snygg scenshow, helt okej låt. Klart detta ska va i final.

Någon jury-save? Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: A-M

Håller helt och hållet med dig (skrämmande nog)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback