Idol-aggressioner

Kollar ni på Idol, eller vad sysslar ni med på kvällarna?
Jag trodde länge att Erik, även kallad Jag gapar och skriker och hoppas nån gillar det-Erik, skulle bli mitt officiella hatobjekt denna säsong. Nog för att han får enorma pluspoäng genom att sjunga en ESC-låt och nog för att jag gillar honom hjälpligt NU, så hade jag ändå på känn att hans eviga gapande snabbt skulle gå mig på nerverna och få mej att bli lite smått aggressiv varje vecka när han såklart får vara kvar.
Skönt för honom då att Camilla nu kommit till undsättning.
Juryn kallar henne schlagrig. Jag skulle vilja påstå att de skändar ordet schlagrig genom att ge henne det epitetet. Jag förstod inte varför juryn sa ja på hennes audition, jag förstod inte varför hon ens är i kvalet och jag kan inte få min medelintelligenta hjärna att förstå varför juryn använde den mörkaste delen av sina rövhål att tänka med och valde in henne som wildcard.
Hon är säkert en fin människa vad fan, men kan hon inte sitta hemma i Kalix och vara det och inte i min tv-ruta?
Jag blir lite aggressiv på ingenting ibland för jag har inget liv.

Ungefär så.
Hur ser ni på saken?

Kommentarer
Postat av: Emma

Vem är bäst då? :)

2009-10-04 @ 11:36:45
Postat av: Kajsa

Nu har jag också sett fredagens program och jag håller med. Jag står bara inte ut med tanten. Vad har hon i finalen att göra??? Jon var väl ändå tusen miljoner gånger bättre än Camilla!!! Nog för att jag led med henne i torsdags, men jag tycker att ett par vinkningar i tv-rutan borde ha fått räckt för hennes del INTE en till låtslakt!

Jag tycker att Erik är lite överskattad, fast ändå väldigt bra. Mina favoriter är nog Tove och Reza just nu :)

2009-10-04 @ 17:09:30
Postat av: Kakan

Jag håller med Kajsa 100%, jag gillar också Tove och Reza. Karolina är bra också.

Postat av: Fanny

Jadu evve jag håller med dig.. Camilla är så dålig så jag vet inte vad... Hade velat ah kvar jon och skicka ut henne..Det hon gjorde med låtarna är pinsamt..Tove är min favorit.. sen av killarna vet jag ärligt inte..

2009-10-04 @ 20:42:11
Postat av: Emma

Vem fan är Tove?? Mariette, Calle å Erik är ju bäst!

2009-10-05 @ 10:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback