MGP

Norska Melofi Grand Prix är perfekt uppladdning för MF och de hade sin första delfinal igår kväll.
Maria Haukaas Storeng, som representerade dom 2008, gick direkt till final med en fin liten trudelutt. Inget som känns jättespännande efter första lyssningen kanske, men å andra sidan var jag inte speciellt förtjust i Hold on be strong första gången jag hörde den heller. Men jag gillar Maria och jag gillar låten. Lyssna nedan.


Saknar helt klart koreografi ala True, true, true, eller hur? =P

Den andra finalisten var skräp. Punkt.

Artister som dyker upp i kommande delfinaler är Mira Craig (som skrev HOBS), Alexander Stenerud och gamla pojkbandet A1 om det är någon som minns dom?

Kommentarer
Postat av: Emma

VAD HAR HON PÅ SIG??? Å shit vad långa ben det såg ut som hon hade! typ styltor i byxbenen! Tråkig låt :(

2010-01-10 @ 15:08:01
Postat av: Kakan

Hehe aaa outfiten är väl kanske inte klockren =P

Postat av: Kajsa

Lite tråkig kanske den var, men jag tycker att hon gör den bra. Hon kanske bör satsa på en klänning till nästa gång.

2010-01-11 @ 13:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback