Andra chansen

Ja, det där blev ju inte alls som jag ville men ändå helt rätt.

* Båda mina favvos åkte i första omgången och i Paulines fall var det förståeligt, hon kändes väldigt loj. Neos nederlag var svårare att smälta, även om jag inte har nåt emot Orsa.

* Chockade mig själv genom att faktiskt få lite ESC-vibbar på Barbro, rockhistorier har ju en tendens att gå hem där.

* Både Alcazar och Jessica Andersson var bra mycket bättre än i deltävlingarna. Enda anledningen till att jag valde Alcazar framför Jessica i trädet nedan var för att det känns som att det är lättare att luras med upptempo. Kändes dock självklart att Jessica skulle vidare ikväll, den har växt.

* Überschlager i Globen? Självklart!

Final nästa vecka... fan va fort det går.
Vem ska vinna nu då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback