Förhoppningar

Enbart förhoppningar inför lördag.



Duell 1
Självklart val. Überschlager vs. Snoozefest no.1

Duell 2
Tycker egentligen inte illa om Barbro, men Pauline är bra på riktigt.

Duell 3
Vet inte om det är mina dala-gener som spökar men jag kan tycka att Orsa gör en riktigt trevlig liten trudelutt, men NEO självklar vinnare för mig här.

Duell 4
Gillar båda, men ingen av dem är klockren. Jessicas låt borde varit ännu mer nedtonad och Alcazar borde skaffat sig en vettig refräng. Men Alcazar vinner i min bok.

Pernilla vs. Pauline
Jag kan leva med båda i final, men vore kul om Sverige kunde visa upp lite uppdaterad smak och rösta Pauline till final.

NEO vs. Alcazar
NEO! Bättre låt helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag har inte hort nagra latar an. Har vi nagon chans att vinna i ar??? Det lat pa min far som om det bara var skit i ar.

Resten av vad Europa har rostat fram hittills har jag inte heller lyckats hora (jobbigt utan prickar) nogot. Youtube fungerade en dag i nagra minuter och jag lyssnade pa polen och armenien. Gud, var det sloseri med dyrbar tid eller vada?! Finns det nagon annan stans an youtube man kan lyssna pa esc och mf?

2010-03-05 @ 06:57:44
Postat av: Kakan

Jag skulle säga att det inte finns en chans i helvete att vi vinner i år =P Jag är rädd att din far har rätt, väldigt knapert år i år. Har du testat svts MF-sida? Annars kanske dailymotion kan funka? Inte så spännande ESC låtar hittills heller faktiskt, Norge är en av dom bättre liksom.... =P

2010-03-05 @ 08:19:23
Postat av: Kajsa

Nej, det funkar inte. Och jag kan inte hitta dem pa svts hemsida. Det kanske blir lattare att fa tag pa efter finalen. Vem kommer att vinna da?



2010-03-11 @ 03:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback