Tre till

Belgien
Me and my guitar - Tom Dice

Småskön låt som växer. Han är bra också. Känns dock som att den kan ha samma problem som resten av ballad/midtempo-låtarna att den inte sticker ut. Deras program där denna låten skulle presenteras var för övrigt en intressant historia. Den innefattade en Verka Serdushka kopia som satt på toaletten, kassa Lordi look-a-likes och alldeles för många vikingar och folk i norska folkdräkter för att någon skulle tycka det var bekvämt. Och detta bara i sista kvarten som jag råkade se.

Ryssland
Lost and forgotten - Peter Nalitch

Snälla Dima, kom tillbaka! Allt är förlåtet!
Eller inte...
Herr Bilan hade för övrigt planerat att medverka i  finalen, men drog sig ur i sista sekunden. Tack och lov.
Smått usel låt iaf. Sluta gapa och gå i terapi! Helt fel vinnare,
detta hade iaf bidragit med lite humor =P

Vitryssland
Far away - 3+2

Denna valdes tydligen för flera veckor sen och jag har helt missat den. Det gjorde jag nog rätt i också.
Tjatigt men ändå irriterade catchigt på nåt vis.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Varst vad mycket man missar utan youtube. Det ar tur att du haller mig uppdaterad. Tycker att belgiens final later ganska intressant...jag far ta och kolla upp det nar jag far chansen.

2010-03-11 @ 03:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback