En sjungande skvallerkärring

Kollar ni på Gossip Girl, människor?
Det kan jag motvilligt erkänna att jag gör, lite guilty pleasure sådär. Leighton Meester, som spelar ärkebitchen Blair, har ju även gett sig på en sångkarriär och jag måste erkänna att jag var skapligt skeptisk till en början men gillar det jag hör mer och mer.
Speciellt nya singeln nedan.


Diggar även denna duett med Robin Thicke.


Och har ni totalt missat de ovanstående måste ni väl åtminstone snappat upp några toner av den här?
Så vad är eran dom, sångerska eller skådis?


PS. Om ni undrar varför en gammal kvinna som jag själv är uppe efter midnatt kan jag meddela att jag agerar fylletaxi åt min far denna kväll. Vi har ett fullkomligt bakvänt förhållande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback