Första halvan

Jaha, startfälten i dom två första deltävlingarna avslöjade så. Och neggo-rop som vanligt. Suck.

Luleå - 5 februari:
Pernilla Andersson: "Desperados"
Danny: "In the club"
Swingfly: "Me and my drum"
Le Kid: "Oh my god"
Jonas Matsson: "On my own"
Rasmus Viberg: "Social butterfly"
Jenny Silver: "Something in your eyes"
Dilba: "Try again"

Göteborg - 12 februari:
Anniela: "Elektrisk"
Babsan: "Ge mig en spanjor"
Sanna Nielsen: "I'm in love"
Christian Walz: "Like suicide"
Loreen: "My heart is refusing me"
The Moniker: "Oh my god!"
Brolle: "Seven days and seven nights"
Elisabeth Andreassen: "Vaken i en dröm"

Spontant tycker jag det är roligast med Brolle, Christian Walz, och Le Kid, och de stod ju också på min lilla lista tidigare i höstas. Ska även bli kul att se Pernilla Andersson, Babsan (Heja buskis! Och titeln liksom.. kom igen =P) och Danny utan E:et och M:et.

Nu till den stora frågan. Vad tycker NI?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tyckte inte det var nån riktigt som fick mig att ropa jippi. Man får väl hoppas på att man blir glatt överraskad i vår.

2010-11-23 @ 10:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback