Ny version

Jag vet inte hur många gånger jag beklagat mig här i bloggen över hur evinnerligt tråkig jag tycker Danmark 2009 är. Trååååkig.
Hur som haver är jag iaf numera fast i X-factor-träsket, både brittiska och australiensiska verionen. Ronan Keating sitter iaf i juryn i Australien och har väl inskrivet i kontraktet eller nåt att han ska få gå och upp och riva av någon gammal hit nångång ibland. Life is a rollercoaster liksom? Så var fallet även i gårdagens program och det tog mig ett bra tag innan det kopplade att det faktiskt var just Danmark 2009 (som han ju var med och skrev) som dom sjöng. En uppblippad duettversion visserligen, men än dock. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tyckte det blev bättre när Ronan fick sjunga den själv. Var fortfarande lite småtråkig tycker jag...

2010-11-20 @ 16:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback