Resten

Då vet vi alla låtar och artister då, eller ja nästan iaf, det blev ju diskningar på en gång.

Samma här egentligen, ingen man direkt hoppar och studsar över. Men det ska bli kul att se Saade igen, han verkar ju vara för det här med show, och även vad Melody club knåpat ihop och att höra den RedOne-komponerade låten. Jag vet bättre än att beklaga mig innan man har fått höra eller se någonting så jag utgår ifrån att det åtminstone blir ett bättre år än Blaha-året 2010.
Vad tycker ni?

Deltävling 3 – Linköping


Enemy – Sara Lumholdt
I Though´t It Was Forever – Shirley´s Angels
Lucky You – Linda Sundblad
No One Else Could – Sebastian Karlsson
Popular – Eric Saade
Spring för livet – Sara Varga
The King – The Playtones
Tid att andas – Simon Forsberg

Deltävling 4 – Malmö


Alive – Linda Pritchard
Better Or Worse – Julia Alvgard
Don´t Stop – Anders Fernette
E de fel på mig – Linda Bengtzing
I Surrender – Lasse Stefanz
Leaving Home – Nicke Borg
The Hunter – Melody Club
Saknar titel – Love Generation


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback