Min lista

Aaah, det är samma visa varje år, tidningarna börjar troget spekulera i artisterna till nästa års MF. Tänkte hjälpa Björkman lite och komma med några egna förslag på artister som inte varit med tidigare och som jag gärna ser i festivalen i framtiden.

Brolle - Är mest förvånad att han inte varit med redan
Daniel Lindström - Perfekt comeback
Anders Fernette - Borde varit med för länge sen känns det som, och han nämns ju också i
artikeln.
Linda Sundblad - Gillar henne och hennes Let's dance-låt var ju bra.
Roxette - Skulle inte förvåna mig.
Europe - Varför inte? De är ju lite mainstream nu för tiden =P
Daniel Lemma - Ni minns väl If I used to love you? Han kan säkert knåpa ihop nåt trevligt än.
Christian Walz - Gillar hans gamla hittar Wonderchild och Never be afraid again. Såg honom även i Nyhetsmorgon för ett tag sen. Gillar'n.
Le Kid - Nämns även de på listan. Lite gladpop skadar väl aldrig? Gillar deras stil och Mercy, mercy sitter ju som en smäck.

Och skona mig dock från Takida och den där gapiga Erik Grönwall, tack.

Nån ni saknar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback