Video till Popular

Popular har gått och fått sig en musikvideo. Slå en kik nedan.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag hoppas det går bra för honom. Även om låten är lite sådär så är han ju bra på att underhålla.



Jag lät min karl lyssna igenom alla esc-låtarna här om kvällen och fick honom att betygssätta varenda låt åt mig. Dessa låtar tycker en engelsman som inte har något som helst intresse i esc bör vinna:



Nederländerna

Schweiz

Storbritannien

Kroatien

Georgien

Sverige

Frankrike

Estland

Tyskland (favvo)

Serbien (favvo 2)

Ungern



Han har även Belgien och Moldavien som favoriter men tror inte att de kan vinna.



Udda smak jaaaaa...

2011-04-25 @ 12:23:18
Postat av: Evve

Intressant! Den enda jag egentligen förfasar mig över är Georgiens gapfest, men annars så... Tycker fler borde tvinga sina nära och kära att betygsätta årets bidrag =P

2011-04-26 @ 09:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback