The Voice

Hade egentligen inte tänkt se The Voice i somras, men efter att ha läst en massa positiva kommentarer på diverse bloggar gav jag det tills slut en chans och självklart blev jag fast. Som med de flesta talangtävlingar var autitiondelen klart bäst. I The Voice sitter juryn med ryggen mot deltagarna och får bara höra dem sjunga till en början. Gillade även att juryn, till skillnad från t.ex. idol, hade en varsin grupp deltagare som de fick coacha. Jag höll på team Blake, btw, med ett litet hörn på team Adam bara för att.

Det tycks inte bli bättre än att vi kommer bli pepprade med talangtävlingar inom en snar framtid. Idol fortsätter ju, sen kommer även The Voice, True Talent och X-factor i svenska versioner. Jag kommer nog ge alla åtminstone en chans, tv-junkie som jag är.

Poängen med det här inlägget var iaf att bjuda på en liten sång. När Maroon 5 och Christina Aguilera framförde den här i The Voice fattade jag inte riktigt grejen, men nu kan jag inte få den ur huvudet. Love it! Håll till godo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback