Ett annorlunda uppvaknande

Visst är det spännande när ens dag inte riktigt börjar som man tänkt sig?

Klockan 8 i morse ringde alarmet på min mobil och tyckte jag skulle gå upp. Inget konstigt med det förutom att klockan egentligen var 6 och att det var min gamla mobil som ringde. Min gamla gratismobil som jag använde typ två veckor i våras som nu var avstängd och hade varit det det senaste halvåret och således inte heller blivit laddad. Som om inte det var märkligt nog gick det heller inte att stänga av skiten, så jag slängde ut den under en kudde i soffan i vardagsrummet och gjorde några tappra försök att somna om.
En kvart senare kravlade jag mig upp för att gå på jakt efter första bästa hammare.
Efter många om och men lyckades jag få igång den för att ta bort larminställningarna, vilket inte var det lättaste då den har en ful liten pekpinne som ingen normal människa har tålamod med 6.15 på morgonen.
Nåväl, den avled tll slut. Men jag fick ingen mer sömn. Märkligt är bara förnamnet.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Läskigt! Du vet vem du måste ringa...Ghostbusters!

2012-01-14 @ 16:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback