Hiss utan diss

Är på strålande julhumör och tycker därför det är på sin plats med bara hissar denna gång. Och dessutom tre till antalet. Ingen negativitet här inte!

Hissa I
En minimal grej men ändå värd att hissas. Jag vill hissa kläder där storleksinformationen som brukar sitta på en lapp i nacken istället står tryckt direkt i plagget. Inget kliande irritationsmoment eller fula lappar som sticker upp. Heja sånt.

Hissa II
Känslan som infinner sig när allt som ska göras är gjort och man kan ta jullov. Som fredagskänslan gånger tio. Nu ska jag bara slöa och äta.

Hissa III
Om jag fick dissa skulle jag dissa det faktum att julafton är på en lördag i år. Vad är det för skit liksom, ge mig mina röda dagar där de behövs. Jag väljer istället att hissa de år julafton infaller på en veckodag, gärna måndag-onsdag. Positiv negativitet, någon?

Kommentarer
Postat av: A-M

Håller med om allt! :)

Postat av: Kajsa

Jag med!

2012-01-14 @ 16:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback