Yohanna prövar igen

Ingen har väl lyckats glömma Islands bidrag Is it true? från ett par år sedan? Inte jag heller. Den var ju fin och småtrevlig i början och igår gick Yohanna vidare till final i den isländska uttagningen med en ny låt som även den är just fin och småtrevlig. Vad tycker ni?



I mina öron är den tusen gånger bättre än Is it true? bara för att den inte är så fullkomligt sönderspelad ännu. Vet dock inte hur stor risken/chansen är att de skickar detta till Düsseldorf, har inte så bra koll på deras uttagning. Återstår att se. Hoppas de behåller den på isländska i så fall.

Kommentarer
Postat av: A-M

Jag avskydde is it true redan från början. Så även om jag inte förstår ett ord så gillar jag den här bättre.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback