En hiss och en diss

Hissa ↑
Mitt i mitt Ica-besök dagen före midsommar, när jag som bäst höll på att bita mig i tungan för att inte skrika obsceniteter åt diverse löst folk, hör jag en låt jag känner igen någonstans i periferin. De spelade
Belgien 2010. Jag har även hört Jan jan i någon svennig klädbutik vid Globen och Be my valentine på Zara i finkvarteren någonstans. Jag flinar alltid för mig själv och brukar stanna kvar tills låten är slut för att höra om de spelar skivan eller om det bara var en lyckad engångsföreteelse. Det jag vill hissa är i alla fall att höra ESC-låtar på totalt oväntade ställen. Har ni några exempel?

Dissa ↓
Folk som förstör efterrätter med alkohol. Nuff said.

Kommentarer
Postat av: A-M

Du skulle haft en gilla-knapp (som man har på facebook :P ). för det är många av dina inlägg jag gillar men kommer inte på nåt vettigt att kommentera.

Postat av: Kakan

Typ nåt sånt? Ni facebookingar kan väl testa om det funkar =P

2011-06-26 @ 18:15:34
Postat av: A-M

Lyckades du fixa en så snabbt? Först förstod jag inte vad du menade sedan såg jag knapparna på förstasidan. Laddar pyttelitet långsamt. Det verkar funka iaf :)

2011-06-27 @ 12:22:05
URL: http://juldagsbarnet.blogg.se/
Postat av: Kakan

Ja, jag kanske var lite otydlig =P Lite googlande och lite klickande så gick det till slut!

2011-06-27 @ 13:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback