Jag gillar billigt skräp

Hissa ↑
Jag har på senare år sällat mig till skaran loppisälskare. Det är sanslöst vad folk säljer skräp. Nu på sommaren är det ju högsäsong också så jag trivs alldeles ypperligt. Måste bara få visa upp mitt senaste fynd. Eller okej, "fynd". Den var så hiskeligt ful att jag var tvungen att ha den. Han ska få bo hos mig nu. Nämnde jag att huvudet sitter på en spiralfjäder också, så han ser inte klok ut den lille fan. Heja loppisar i alla fall!
Haha, den är så jävla ful. I love it.

Dissa ↓
Tänkte sno en diss rakt av från radion om ni ursäktar. Jag kände igen mig så himla väl, jag är mästare på detta. Ni vet när man har tagit ur sängkläderna för att tvätta dem och sen släntrar in i sovrummet på kvällen, jättetrött och vill bara sova och så har man glömt att bädda igen. Händer mig alltför ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback