Min vecka i musik

Jag har verkligen haft en ny låt i huvudet varje dag den senaste veckan. De som fått mig på kroken.

Ingen har väl missat klippet from Rix morronzoo gissar jag? Ytterst fin låt.


En nygammal favorit från svenska Little Marbles. Vet inte om jag lagt upp den förut, men den håller än.


Älskar So you think you can dance. Har fått tag i massvis med skön musik från det programmet, så även denna. Oj, vad jag har lyssnat på den här. Har alltid gillat James Morrison också, gillar hans röst. 


Påmindes lite om min danska period som infann sig för ett tag sen och började nynna på den här knasiga saken igen. Härlig på nåt vis.


Var på bröllop i lördags när storebror Lill-pojken gick och gifte sig. Den här spelades och jag hade den i huvudet resten av dagen. Roligast i övrigt var när varmrätten serverades och några vid bordet blev utan dekorationskvistar. Vår personliga servitör Schneider kom snabbt jäktande med en litet fat med kvistar och ursäktade sig både en och två gånger =P
 

Supersköna Pack up spelas ju fortfarande på radion med jämna mellanrum, det är dock en annan Eliza Doolittle-låt som fastnat hos mig. 



Lite mainstream också. Saade in my head. Ja, det är illa.

Kommentarer
Postat av: Emma

Outfitbild från bröllopet tack!

2011-06-24 @ 11:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback