Nästan bra

För det första; jag har inget emot Sara Varga eller hennes låt, jag kan till och med tycka att den är lite småtrevlig ibland. Men att hon skulle slå Loreen? Bitchslap nr. 1 till Sverige. Att hon skulle slå Love generation och gå till final? Ännu fetare bitchslap. Sug rumpa, Sverige!

Roligaste duellen tycker jag allt var den mellan The Moniker och Linda Pritchard. Var totalt uppgiven där och trodde folk hade röstat sönder sig på gapandet. Nog att säga att jag blev ytterst nöjd att så inte blev fallet. Kul med en rolig finalist iaf.

Pissigt tråkig final i år. Orka!
Återkommer med mer funderande i ämnet.


Kommentarer
Postat av: A-M

Jag gillar Vargas låt väldigt mycket men blev ändå väldigt förvånad att den gick till final. Föredrog nog att dance alone skulle ha gått vidare

Postat av: Kajsa

Har lyssnat igenom alla låtar och tog mig även tid att ladda Youtube för en titt på Loreen. Nu har jag bara en fråga; hur fan kommer det sig att Loreen inte är i finalen?! Underbar låt, fantastisk röst. Tycker våra kära landsmän kan börja sluta rösta med arslet så vi kan ta hem den här tävlingen nån gång.



Nu håller jag tummarna för Danny och Eric istället. Vill också hålla en liten tumme för Swingfly men jag har bara två händer.

2011-03-06 @ 06:04:35
Postat av: Madde

Jag blev väldigt besviken över att Loreen inte bytte kläder som hon hade lovat! Det är därför hon inte gick vidare.

Men jag kan hålla tummen för Swingfly istället för dig Kajsa. Den andra håller jag för The Moniker, bara för att det är en sådan klämcheck och man blir glad av den!

2011-03-06 @ 10:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback