Idol - Fredagsfinal 5

Olle
Njaej. Man kan göra nåt så mycket roligare med den där låten, men det lyfte ju liksom aldrig och det verkar vara ett genomgående tema med den däringa Olle.

Amanda F.
Lite mumligt kanske, men låten passar henne. Lite risky att köra en så pass okänd låt kanske?

André
Kan inte förmå mig att hetsa upp mig över varken honom eller hans sång. Helt okej dock.
Nån mer än jag som tycker hans blickar i kameran när han inte står på scen är ytterst komiska? =P

Amanda P.
Snygg och intressant version av låten. Småtrevligt.

Robin
Låten passar honom som en smäck, även om jag hellre hade sett att han hade kört den rent aukustiskt hela vägen. Men han sjunger ju hur bra som helst.

Molly
Gillar verserna, men refrängen känns lite gapig och monoton.

Moa
Känns som det här temat var gjort för henne. Tycker låten är jättebra och hon gjorde det ju klockrent.


Det brukar alltid komma en skräll någon gång i mitten på säsongen så jag sitter fortfarande och väntar på det. Att Olle åkte kändes bara självklart.

Kommentarer
Postat av: Madde

Tänka sig, jag får en ny favorit nästa varje veckofinal. Jag diggar Moas låt sjukt mycket! Lite tråkigt att Olle åkte ut, han var min favorit från början. Dock har han blivit omkörd av Robin, Amanda F och nu tydligen även Moa.

2011-11-04 @ 23:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback