Idol - Fredagsfinal 6

Amanda P.
Jag hör ju och ser ju att det är rätt bra, men jag kan inte förmå mig att gå igång på't.

André
Tycker det bara skriker mer och mer pojkband om honom, och det tänkte jag innan Bards påhopp btw =P. Kanske vore nåt, så kan dom stå och vara söta tillsammans och man behöver inte störa sig så mycket på hans bebisröst. Ogillar han inte dock.

Moa
Fel låtval uppenbarligen. Tror hon över lever den här veckan på förra veckans framträdande.

Amanda F.
Känns ju som man upprepar sig vecka efter vecka, men hon är ju så jäkla cool varenda fredag. Hur skön som helst, och bjuder på lite show till skillnad från dom andra.

Robin
Kan tycka att han gapar på lite väl från början ibland, lite dynamik skulle inte skada, precis som juryn påpekar. Är inte jättepepp på låten heller. Men han sjunger ju bra - som alltid.

Molly
Allt hade ju varit bättre än förra veckan. Tycker låten passar henne och hon gör det riktigt bra.


Resultaten fortsätter att vara vettiga. André var svagaste länken. Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback