Idol - Fredagsfinal 1

André
Charmigt och glatt, men jag HATAR den där jävla låten. Lite för mycket bebisröst ibland.

Roshana
Uselt låtval. Surt var det också.

Linni
Jag FATTAR inte. Vad är grejen? Fyra A4 på det till nästa vecka, tack.

Emil
Han är ju en liten sköning. Inte alls nåt bra låtval för honom, men han bjuder ju iaf på lite på scen.

Amanda F.
Kul att se henne i något upptempo och modernt. Tycker låten fick en cool twist med hennes säregna röst. 

Denise
Ljummet var ett bra ord. Blaha, men ändå helt okej.

Olle
Lite samma som Denise. Helt okej, men inte jättespännande.

Moa
Tycker hesheten gav rösten någonting extra. Tycker hon gjorde den bra, men det hade behövts lite mer jävlaranamma.

Robin
Här kommer Robin och sjunger en sång om en säng. Jodå, jag ska också bli låtskrivare. My little dishwasher, någon? Han sjunger ju asbra men det är kanske mer doobidoo än popstjärna över honom. Just nu iaf.

Molly
Jävligt bra, men ändå inte helt 100. Men hon sjunger ju röven av sig och kommer inte åka någonstans på många herrans veckor. 

Amanda P.
Tjatlåt. Bara ett njaaaa för min del. Hon är duktig, men det här var sådär för min del.


Jag är inte alls förvånad över resultatet, det känns inte som att hon har kopplat riktigt med svenska folket. För övrigt, tack och lov att de långdragna duellerna är borttagna. Vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback