Idol - fredagsfinal 2

Moa
Tycker inte hennes röst kom till sin rätt i den här låten alls. Håller med om scenspråket och det blev en aning karaoke.

Denise
Kan man välja en mer sönderspelad låt? Gillar henne mer och mer, men det här vara bara blaha för min del.

Olle
Hyfsat. Helt okej. Ostmacka. Mellanmjölk. Nja.

Linni
Tänker inte ens anstränga mig att såga skiten. Lite sympati har jag dock.

Amanda P
En av, om inte den enda, Kent-låten jag faktiskt gillar. Tycker hon sjöng den bra och den passade henne.

Robin
Qué? Hur tänkte han här? Tycker han sjabbar bort en chans att faktiskt glänsa på svenska. Klämkäckt var ordet.

Molly
Håller med juryn, hon glänste inte. Men ändå bra mycket bättre än en hel del annat hittills.

André
Vad är det med barnen ikväll, allt är bara "helt okej". Så även det här. Håller med juryn till 100%.

Amanda F
Tycker hon är en frisk fläkt. Jag gillar't.

Emil
Tycker han passar att sjunga på svenska. Lite surt kanske. Men men...


Jag tippade innan att Denise eller Emil skulle ryka. Nästan rätt. Vettigt resultat trots allt tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Madde

Missade idol igår och hann bara med och se från Robin på reprisen idag. Hade alla en kass kväll eller? Tycker ingen var bra förutom Amanda F av dem jag såg.

2011-10-15 @ 13:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback