Idol - Fredagsfinal 4

Molly
Bra, som förväntat.

Linni
Bättre än de senaste gångerna. Mest på grund av låten dock.

Robin
Oj, så han sjunger. Bra, men inte så modernt som Bard säger.

André
Trodde inte på det där låtvalet innan, men han gjorde det okej. Hellre spexigt och glatt än tröööök.

Moa
Sött. Låten passar hennes röst.

Olle
Håller med juryn. Bra mycket bättre.

Amanda F.
Det är så jäkla skönt när hon kommer på scen och gör nåt helt annat än alla andra. Tycker hon är störtskön.

Amanda P.
Hon gjorde rätt bra av en rätt uttjatad låt.


Såååå nöjd med resultatet, vem ska jag nu störa mig på? =P
För övrigt borde Pär med ä snarast raka av den där tyska porrfilmsmustaschen.

Kommentarer
Postat av: Madde

Satt i min ensamhet pga av segdragen virus och firad glatt gårdagens idol! Som jag har väntat på detta moment. :)

Gillade inte Robin från början, men pojken växer ju för varje tävling. Men Amanda F kommer ju ro hem hela köret, det måste hon ju göra!

2011-10-29 @ 18:58:36
Postat av: Kajsa

Tysk porrfilmsmustasch? Jag tänkte mer gentlemansmustasch à la 40-talet. Verkar som vi har olika referenser du och jag :P

2011-11-02 @ 17:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback