En återupptäckning

Vadå Word feud? Här har jag precis återupptäckt Betapet. Det är fasligt vad man blir fast. Man vinner lite, man förlorar lite och ibland blir man till och med fuskanklagad av ett argt barn. Oh, how i love the internet.



Jag hade för övrigt ingen aning om vad det betydde, hade bara hört det på engelska, det var något jag testade för jag hade bara några få bokstäver kvar. Sen när det började tjattras surfade jag in på synonymer.se, jag visste väl att det skulle uppskattas ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

Wordfeud kan slänga sig i väggen. Betapet is the shit! :P

2011-09-30 @ 20:40:29
Postat av: Kajsa

Hahaha låter som Tiilda92 blev rejält ägd :P

Vadå Wordfued??? Jag tror att jag är efter...

2011-10-02 @ 12:47:53
Postat av: A-M

Ungen har visst ingen aning om att man får lära sig vad Ode betyder när man läser Litteraturhistoria (som ingår i Svenska B eller?) genom John Keats dikt Ode till en grekisk urna (fast det är kanske bara är litteratur-freak jag som minns det :P )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback