Kvalfinal

Molly
Hon är ju så löjligt självklar. Gillar låtvalet, inte det väntade liksom.

André
Han har ju en speciell röst och jag vet inte om den var klockren i den låten. Men kul att se en annan genre.

Roshana (Wildcard)
Inget klockrent låtval, men klokt att göra något helt annorlunda än sist. Hyfsat tycker jag.

Maikel
Sist sjöng han vansinnigt falskt, men kunde iaf bjuda på lite moves, men nu var det bara falskt och tråååkigt. Charmig kille, med en okej röst, men inte är han väl nån artist?

Robin
Inte hans bästa kanske. Lite övertaggad? Kul låtval, även om det kanske inte är hans genre.
Fråga: Vad är det för piggsvin pojken springer omkring med på huvudet?

Amanda P. (Wildcard)
Bättre låtval för henne tycker jag, hon kändes lite varmare. Och sjunga kan hon.

Olle
Bra låt, bra sjunget. Vill se honom poppa till det lite nu dock.

Amanda F.
Gillar henne skarpt. Cool stil, cool röst och coola versioner av oväntade låtar. Om man ska kritisera nåt så kanske det blir en aning mumligt ibland.

Denise (Wildcard)
Återigen, ska inte hon sjunga upptempo-pop? Helt okej ändå.

Moa
Klokt låtval, tycker hennes röst kom till sin rätt. Gillar tonen hon har i rösten.

Linni
Nepp, fattar fortfarande inte grejen. Hon påminner mig lite om
Cissi Ramsby, minns ni henne?

Emil (Wildcard)
Bättre än sist. Det är nåt med honom jag gillar. Om han bara får lite sparkle i ögonen och väljer rätt låtar kan det bli nåt.


Vad tycker ni om wildcarden? Jag höll med om alla, även om jag kanske hade önskat mig Frida istället för Denise.

Trodde Roshana, Olle eller Denise skulle ryka. Kommer inte sakna Maikel på scen. Det fanns ju bara inte att Molly hade åkt. Nöjd med resultatet är jag.

Kommentarer
Postat av: Madde

Tycker Amanda F är stört skön, dock hörde man knappt vad hon sjöng emellanåt! Störde mig enormt på det. Jag hade tippat på att Maikel eller Linni hade åkt hem. Jag tycker inte Linni är någonting att hänga i granen.. faktiskt!

2011-10-01 @ 10:17:39
Postat av: Kajsa

Haha, ja men då kan vi ju bilda en anti-Linni grupp tillsammans då.

Jag tyckte så synd om Maikel när Emil och Linni gick vidare..han såg så ledsen ut.

2011-10-02 @ 12:41:53
Postat av: Kajsa

Förresten tyckte jag att förra årets Olle sjöng The Scientist bättre...

2011-10-02 @ 12:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback