Schlagerspan och musik

Har spenderat alldeles för lång tid i Stockholm på senare tid, men nu är jag tillbaka på landet där jag hör hemma =P
Inget att rapportera egentligen förutom 1½ schlagerspan + en fakeout.
Den halva är Gunilla Backman som ju tekniskt sett bara varit med i en mellanakt men på vägen dit satt jag i samma vagn som en MF-vinnare. Någon som har en gissning? Jag kan ge er att det var 90-tal =P
Min mor påstod även att hon såg en av pojkarna i Jedward, men det vore ju ytterst märkligt med tanke på att de är inlåsta i ett Big Brother-hus i Brittland någonstans. Kan för övrigt meddela att de är precis lika hyper där inne som alltid annars när man ser dem. Av det jag sett har de bland annat tagit ett bad tillsammans och tvättat varandras hår. Rätt creepy, ja.

Annars har den här biten varit soundtracket för min Stockholmsvistelse. Vad har ni haft för er på sistone?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback