Sista kvalet

Torsdag

Dounia - Jag har inte fattat grejen med henne alls ända från början. Hon är ju bara vansinnigt tråkig och jag håller med om tantkommentarerna. Fighter är ju för övrigt en jävla skitlåt också och det gjorde ju inte saken bättre.

Linni
- Hon är cool och har en skön stil, men jag  tycker i ärlighetens namn inte att hon är nån vidare sångerska.

Roshana
- Jättebra låtval. Har tyckt att hon varit lite mycket, som juryn också sa, men hon var bättre ikväll. Jag gillade det.

Magdalena
- Nja. Modigt, men det höll inte hela vägen. Knappt halva. Men hon har ju nåt. 

Molly
- Har aldrig gillat låten, men hon gjorde den jättebra. Hon känns säker och sjunger ju hur bra som helst. På gränsen till gapigt dock.


Summering: Roshana och Molly borde gått vidare. Tyckte inte Linni förtjänade det efter det framträdandet. Bravo, svenska folket, ni har röstat med röven igen.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Håller med. Jag förstår inte heller grejen med Linni, så himla bra är hon väl inte. Jag tycker bara att det är kläderna på Dounia som gör henne tantig, rösten är ju faktiskt bra.

2011-09-30 @ 16:00:24
Postat av: Madde

Och tacka gudarna för att jag inte är ensam om att inte förstå varför Linni gick vidare. Roshana gjorde det väl ändå bättre än Linni?

2011-09-30 @ 18:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback