Finland på svenska

Ett finländskt bidrag på svenska? Jo, jag tackar jag. Jag trodde dom hatade allt svenskt där borta =P Låten är väl fin, men blir trölig efter halva ungefär.

Bara för rättvisans skull bjuder jag även på vad som verkar vara det nya vitryska bidraget. Hon som vann finalen där utryckte ju en önskan om att möjligen byta låt, jo men visst då bytte dom ut hela skiten i stället. Joråsåsatt, så gör man i Vitryssland, vänner. Låten är snäppet bättre än det första, men inget som man går igång på.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag gillar Finlands Kate Bush-stuk, men det blir lite långtråkigt efter ett tag.



Jag som precis börjat vänja mig vid vitrysslands förra bidrag. Tycker inte det här blev så mycket bättre. Allt jag hör är "we are the wieners" :/

2012-03-02 @ 13:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback