Gårdagens vinnare

Kroatien
Känns som en låt som kan växa, för nu får den dock bara godkänt.

Italien
Kanske ska börja med att detta förmodligen är låten hon kommer sjunga i ESC, det pratas om att det kan ändras. Hyfsad ballad tycker jag. Classy liksom. Den tar sig mot slutet.

Ukraina
Har potential, men blir i slutändan mest gapigt och tjatigt. Helt okej ändå på nåt vis. Påminner lite om refrängen i den här blandat med lite Wild dances.

Lettland

Lettland, varför hatar ni mina öron? Texten är ju rent plågsam. Lite "Only Mr. God knows" fast mindre roligt. Nej, usch. Hemskt!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Inget som imponerar. Får väl ta och lyssna igenom dem tills man vänjer sig :P



Men Lettland tror jag jag tar och begraver i ett arkiv nånstans. Vad..i..hmmf...tyckte de den är fin?...på riktigt???

2012-02-20 @ 18:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback