Min favorit i Norge

Norge har trasslat fram ett antal finalister och håller sin final nu på lördag. Det är ett sorgligt litet gäng egentligen. En tråkig countryhistoria, en disneyballaden folkmusikinspirerad sak om någon som heter Ola verkar vara bland favoriterna. Om jag känner mina norrmän rätt väljer de den sista.

Min favorit till vinsten är dock denna danspoppiga sak med en Eric Saade-kopia till sångare. Låten är väl inte jättemycket att hänga i valfri gran egentligen men det är snyggt och det skriker ju eurovision om hela saken. Hade Grekland skickat detta hade dom ju kommit topp 10. Vi får väl se var Norge bestämmer sig för på lördag. Ska vi hålla andan till dess?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Man blir ju nyfiken. Vem fan är Ola Nordmann??

2012-02-08 @ 16:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback