MF - Andra chansen

Rätt tråkig AC i år får jag säga. Ingen jag riktigt hejar på. Som det dåliga fan jag är har jag även lyckats boka in ett teaterbesök när det hela går av stapeln ikväll. Det blir att spela in och ligga på gasen på vägen hem :P
Här är mina förhoppningar inför kvällen i alla fall.


Dynazty vs. Top cats
Gillar inte någon av låtarna egentligen men rockarna är lite roligare.

Andreas Johnson vs. Timoteij
Den som vinner den här duellen är den jag vill ha i final. Satte Timoteij bara för att... Vilket som för min del!

***********************************

Thorsten Flinck vs. Lotta och Christer
Tycker Lotta och Christer har en trevligare låt. Punkt.

Sean Banan vs. Youngblood
Som jag nämnt förut vill jag ha en underhållande final därför tycker jag bananen ska dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback