MF - Finalen

Jahapp. Lite så känner jag. Vill ni veta exakt hur jag känner kan ni läsa mina tankar inför finalen, för jag känner i princip likadant nu. Några reflektioner har jag i alla fall.

* Tycker Loreens nummer var betydligt bättre den här gången. Ljuset var bättre och det hela kändes tydligare. Är helt oberörd av låten fortfarande dock. Men men, det är inte jag som måste gilla den, det är Europa.

* Även Danny gjorde sjukt mycket bättre ifrån sig ikväll och det kändes som det tekniska i numret var vassare.

* Sarah Dawn Finer som EBU-tant. Fy fan vad bra. Love it! :)

* Kul att Sveriges topp 2 även var dom den internationella juryn gillade bäst, det visar ju att båda hade blivit bra vinnare. Danny fick fyra 12:or, Loreen sex och Malta gav sin till David Lindgren. Dom är oberäkneliga dom där malteserna :P

* Gjorde ju ont i en att se Danny när han "bara" fick näst högsta rösterna. Kan inte va kul att komma tvåa två år i rad.

* Sarah Dawn Finer har gjort jättebra ifrån sig hela turnén, så även ikväll. Och mer Gina med ett G till folket, tack.

* Kan vi inte bara lägga ner april månad? Det är ju bara en eländigt seg transportsträcka till ESC. Ett ESC som dessutom ligger sent i maj. Varför hatar dom oss?


Kommentarer
Postat av: A-M

Håller med om allt :)

Postat av: Madde

Sarah Dawn Finer och Gina med G ligger i topp på listan över värdar för MF. Den där Bergström står ju bara och torkar av handsvetten på klänningarna så hon hamna längre ner. :P

Hade jag varit Danny hade jag faktiskt redan ställt in mig på att förlora mot Loreen. Tittar han inte på nyheter, omröstningar eller dylikt? Det skrek ju Loreen All Over The Place! ;D

2012-03-11 @ 09:30:43
Postat av: Kajsa

Jag lider med Danny. Jag kan bara inte annat än att tycka synd om honom när han har en så rätt inställning till att vinna.

Men trots det så var det ändå rätt låt som vann.

2012-03-11 @ 19:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback