Ytterligare tre

Portugal
Kul med något som känns riktigt portugisiskt. Tycker låten är fin, men man tappar intresset efter ett tag.

Rumänien
Positiv överraskning. Glatt och svängigt. Kul tycker jag! Låter som en sommarplåga :P

Serbien
Han kan det där med balkanballader den där karln. Han framförde ju även inte helt obekanta Lane Moje 2004 och kom tvåa. Jag gillar även det här. Det är pampigt och dramatiskt och jag är en aning lättköpt. Han framförde en engelsk och en serbisk version i finalen. Vilken det blir i ESC meddelas i veckan. Jag håller helt klar på den på serbiska.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Portugals låt är ok men lite tråkig (normalt brukar jag ju gilla deras riktigt portugisiska låtar).

Rumänien har jag också lite svårt att förstå mig på, men jag håller med om att den har något i sig som känns lite medryckande.

Serbien föredrar jag den serbiska versionen, men jag tänkte vänta med att ladda hem den och lyssna sönder den tills de bestämt vilken version det blir.

2012-03-11 @ 19:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback