Den heliga dagen

Finaldags! Hoppas alla får en fin helig dag :)


Önskeseger: Förutom Sverige. Estland eller Spanien

Mardrömsseger: Litauen, Makedonien eller Albanien


Lite om big 5 + värdlandet:

Storbritannien - Fin liten sång, men inget man lyfter luren och röstar på kanske.

Frankrike - Fattar inte alls grejen med det här. Hon är bra, men låten är skit.

Italien - Vinnarkandidat enligt många. Jag ser det inte. Bra låt dock.

Azerbajdzjan - Helt okej, men jag kan tycka att den blir lite seg efter ett tag.

Spanien - En av mina absoluta favoriter i år. Hoppas på ett bra resultat. Älsk!

Tyskland - När jag hör den kan jag tycka att den är småtrevlig, men sen glömmer man den lika fort. Refrängen drar ner helheten.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag känner mig inte riktigt redo för det här än. Att Loreen är årets storfavorit gör mig bara nervös och jag känner mig nära på ett sammanbrott.

Det roliga är ju allt det här inför när man får spekulera lite. Kan man inte få ta och suga på esc-karamellen en liten stund till?

2012-05-26 @ 14:37:55
Postat av: Evve

Kunde inte sagt det bättre själv! Nu kan man fortfarande drömma och hoppas liksom, efteråt när man har allt svart på vitt kanske det inte är lika roligt längre :P

2012-05-26 @ 15:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback