Lugnet före stormen

Vänner, jag vet att det varit tyst på bloggfronten den senaste tiden. Det händer liksom inte så mycket i ESC-land, det är bara tiden som ska gå så det drar igång nångång. På söndag startar det i alla fall med repetitioner för första delen av första semin. Då kommer vi få se bl.a. några av mina favoriter Island och Rumänien på scen för första gången.

I väntan på det... Ni vet väl hur min hjärna funkar vid det här laget, jag kan vakna en morgon och nynna på alla möjliga konstiga låtar jag inte hört på år och dar. Imorse vaknade jag med en låt i huvudet som jag hört en gång för nån vecka sen i ett avsnitt av Smash. En hurtig Bollywood-historia med en schlagerrefräng med 70-tals feeling. Typ så.
Ja ja, snart är det söndag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback