Semi 2 - Förhoppningar

Okej, då tar vi nya tag och hoppas lite på andra semin.


Serbien - Årets bästa balkanballad och herr Joksimovic sjunger ju brallorna av den här låten. Topp!

Nederländerna - Förstår inte folks hat mot den här låten. Jag tycker den är jättesöt och ser den gärna i final.

Vitryssland - Det är ju så trashigt det här på något vis. Men roligt. Och låten är ju faktiskt helt okej.

Ukraina - Den här åker med med en millimeters marginal. Inte jättepepp på låten. Gillar bara nanana-delen :P

Slovenien - Stabil och fin balkanballad.

SVERIGE - Hörde Amazing på radion härom dagen och det slog mig att jag fortfarande tycker det är en mycket bättre låt än Euphoria :P Hoppas ändå på final. Så klart!

Turkiet - Ibland svängig, ibland irriterande. Får se vad det blir imorgon.

Estland - Äääääääälskar den här. Går den inte vidare vet jag inte vad jag tar mig till. Löv!

Slovakien - Chockar mig själv lite här. Tycker den är helt okej ändå. Enda riktiga rocklåten i år också. Och om Finlands rockskräp
Missä miehet ratsastaa gick vidare för nåt år sen, varför inte det här?

Norge - Schysst poplåt. Bra framträdande. Bör gå vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback