MF - semi 1

Skyline - David Lindgren
Han gör ju i princip samma sak som förra året. Varför ändra på ett vinnande koncept? Låten är okej men blir tjatig i längden. Precis som förra året.
 
Burning flags - Cookies & beans
Gillar dem mycket. Låten är godkänd men inget som sticker ut.
 
Paris - Jay-Jay Johansson
Den har någonting i beatet som jag gillar men överlag blir det tyvärr en snoozefest.
 
Gosa - Mary N'diaye
Vill aldrig höra ordet gosa igen någonsin :P Enerverande men effektivt, vettig placering.
 
Vi kommer aldrig att förlora - Erik Gadd
Tråkigaste sortens radio-skval. Snark.
 
Porslin - Anna Järvinen
Tycker melodin var jättefin men det gick inte riktigt genom rutan tyvärr.
 
Heartbreak hotel - Yohio
Låten är inte mycket att ha men han är duktig och gör det hela lite mer intressant. 
 
We're still kids - Michael Feiner & Caisa
Kan tänka mig att denna funkar på skiva men det kom liksom aldrig igång på scen. Hyfsad låt.
 
 
Ingen höjdare till första delfinal men det hade jag inte väntat mig heller. Inga skrällar eller något som överraskade. Vad är era åsikter om saken?

Kommentarer
Postat av: Emma

SKIT!! de är min åsikt! :P porslin å paris måste vara dom två tråkigaste låtarna någonsin! Å skämskudden för gosa!

2013-02-04 @ 20:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback