MF - semi 3

1. Alibi - Eddie Razaz
Helt ok, men tycker nåt fattas både när det gäller honom och låten.
 
2. Island - Elin Petersson
Fint antar jag men vansinnigt tråkigt.
 
3. En riktig jävla schlager - Ravaillacz
Har inget emot schlagerhån bara det görs med charm och glimten i ögat. Detta känns mest hånfullt och jag vill bara spy på sunkigheten. Final Sverige, verkligen?
 
4. Dumb - Amanda Fondell
Tyckte numret var snyggt och har gillat henne sen Idol. Låten växer mer och mer på mig och förtjänade att komma någonstans.
 
5. In and out of love - Martin Rolinski
Bäst i kväll tycker jag. Färgglatt och catchigt. Hatar dansarnas outfits dock.
 
6. Hon har inte - Caroline af Ugglas
Jodå, men inget jag går igång på.
 
7. Falling - State of drama
Låten är det inget fel på men man har ju hört den 7000 gånger innan. Egentligen inte förvånad över finalplatsen. Kan leva med det.
 
8. Heartstrings - Janet Leon
Refrängen drar ner betyget men jag gillar det ändå.
 
 
Bra semi med kasst resultat. Jag förståååår inte vad det är för klappträn som röstar i år. Mest en massa trök vidare hittills. Ska man verkligen behöva heja på Sean Banan i finalen liksom? :P Så sjukt opepp på resten nu. Blir så trött. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback