De allra sista

Makedonien (bytt låt)
Även Makedonien har i år valt att byta ut sin tidigare skitlåt mot en annan. Det funkar inte alls på mig det här och den där damens sång är bara jobbig. Mindre dålig än den tidigare dock om man ska vara positiv.
 
Moldavien
Helt okej verser men refrängen kommer ju ingenstans. Alls. 
 
Italien
Tjoho, en favorit! Hade hoppats innerligt på denna från början så jag är glaaaaad nu när det är officiellt. En av mina absoluta favoriter i år. Yaaay :) 
 
 
Nu när alla bidrag är officiella kan man gotta ner sig i alla införvideor. Föreslår att ni gör detta här om ni är intresserade, och det är ni väl? ;) Återkommer väl med en topp 10 lista eller nåt för att roa mig själv inom en snar framtid. Har en låt som växt och jag bara ääääälskar nu. Gissa vilken? :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Är det Italien då som växer eftersom du är så positiv till den? :P

Den låten jag ääälskar är nog fortfarande Norge. Men det känns som Danmark ligger bra till. Annars hoppas jag det går bra för Österrike också, det är en av mina favoriter men det känns som jag är ensam om att tycka så. Och Nederländerna till en viss del, men jag tröttnar fort på den.

Ganska tråkigt år i övrigt. Tror att om man skulle försöka konvertera om någon till att bli ESC-nörd så är det inte årets upplaga man ska visa. Får väl hoppas att SVT och Lynda kan hotta upp det hela lite :P

Svar: Kul att höra ifrån dig igen, Kajsa! :)
Är fortfarande positiv till Italien men det är inte den jag syftar på. Avslöjar det imorgon eller så, kanske kan knåpa ihop en topp 5 :)

Håller med om Norge, riktigt bra! Är även positiv till Österrike faktiskt, den blir bättre för varje lyssning. Inget jättespännande år i år tyvärr, men jag skulle säga att de som skulle konverteras mer eller mindre har blivit det, nu ska vi bara hålla fast dem :P

Åh lyckan att Lynda får vara med på ett hörn i maj. Love it :)
Knaskakan

2013-03-28 @ 08:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback