MF - Andra chansen

Nytt koncept i AC, alltid nåt. Tycker gott de hade kunnat skippat momentet där fem gick vidare och gått direkt på duellerna men allt för bra tv va? :P
De fem som gick vidare var mina favoriter och jag skulle vara okej med vilka två som helst av dem i final. Är klart nöjd med de två finalisterna. Irriterande dock att resterande måste åka ut, tycker alla är bra mycket bättre än många som är i final redan. Snabbreprisen av låtarna som redan är i final gjorde mig mest deprimerad. Vilken skitfinal! Kul med lite glädje vidare ikväll. Kan behövas!
 
Vem ska vinna det här nu då? Hejar liksom inte på nån. Go Sean Banan? Låtmässigt föredrar jag någon av dem från AC, men jag vet inte om de är så ESC-vänliga. Jag sover på saken. 
Vad tycker ni? :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker Robin låter förjävlig! Lär hålla för öronen när han börjar vråla, uscha! :P

2013-03-03 @ 12:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback