Semi 2 - Reflektioner

Finalister: (7/10, men är egentligen nöjd med 9/10)
 
Ungern - Jaaaaaa! Gillar verkligen låten men trodde kanske inte innerst inne på final. Glad!
 
Azerbajdzjan - Snyggt nummer, men låten är bara acceptabel. Värdig finalist dock.
 
Georgien - Fläskigt och härligt. Jag gillar.
 
Rumänien - Haha, alla anledningar till att jag älskar ESC i ett enda bidrag. Underhållande om inte annat.
 
Norge - Kvällen bästa låt!
 
Island - Gillade denna mycket mer än jag trodde. Den har nåt.
 
Armenien - Men nej. Bara nej.
 
Finland - Kul nummer och låt. 
 
Malta - Tycker den är lite söt men hade inte trott på final på förhand. Men kul.
 
Grekland - Fartfylld med en refräng som sätter sig. Minst sagt.
 
 
Nöjd med alla finalister utom Armenien. Ingen jag direkt saknar även om jag tycker det hade varit kul om San Marino hade fått sin första finalplats. Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback