The holy day

Den heliga dagen är kommen. Hoppas ni får en trevlig ESC-lördag!
 
Lite om vad jag tycker om Big 5 och Sverige.
 
Frankrike - Låten är snygg på nåt vis men funkar inte riktigt på mig.
 
Spanien - Menlöst och trist. Tyvärr.
 
Storbritannien - Hade hoppats på mer från Bonnie Tyler. Låten är godkänd men inte mer. 
 
Italien - Älskar denna låten och hoppas det går bra för den.
 
Tyskland - Det är något billigt över den här låten som jag inte kommer över. Hon säljer den väl och den är inte dålig direkt men det är något som gör att jag inte blir helt såld.
 
Sverige - Styrkan är han röst och låten har verkligen växt. Kan inte ens gissa hur det kommer gå dock.
 
 
Ikväll hejar jag på Norge, Italien och Ungern. Ogillar förvånansvärt få låtar i årets final. Är helt okej om storfavoriten Danmark vinner men hoppas på en liten skräll innerst inne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback