Helgens skörd

Årets första superlördag. Här är de bidrag som valdes igår.
 
Makedonien
Inget fel på låten egentligen men svårt att få något direkt grepp om tycker jag, speciellt när det inte är live heller. Sticker inte ut. 
 
Ungern
Är inte helt såld på refrängen, men resten av låten och han som sjunger är rätt bra ändå. Kanske kan växa.
 
Lettland
Om den här varit helt på lettiska och man slapp höra deras bedrövliga engelska kanske jag skulle kunna avskriva denna som en typisk charmig eurovisionbagatell men nu finns det liksom lite för mycket att störa sig på. Existerar sån här musik utanför ESC-bubblan?
 
Spanien
Jag gillar denna jättemycket i verserna men när hon börjar gapa sönder den redan svaga refrängen tappar jag liksom sugen. Kan nog gå bra ändå. 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Känns väldigt..tio år sen :/

2014-02-26 @ 19:55:58
Postat av: Kajsa

Eller, kanske inte Ungern.
Men annars var det ju inget man tycker låter så jätte kul

Svar: Vi får se fram emot Österrikes bidrag som sjungs av denna artist https://www.google.se/search?q=conchita+wurst&espv=210&es_sm=122&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=EkQOU7DwG6-kyAPN-YCIBg&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1366&bih=643. Måste ju bli underhållande iaf! ;)
Knaskakan

2014-02-26 @ 19:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback