MF - Semi 2

Love trigger - JEM
Jag gillar denna. Känns modern och hittig.
 
Hallelujah - The Refreshments
Tråkigt, sömnigt och ofräscht.
 
Glow - Manda
Inte dåligt kanske men inget man lägger på minnet. Utfyllnad.
 
Efter solsken - Panetoz
Tycker låten är en whatever-låt. Tycker väl kanske inte riktigt att den förtjänade en finalplats men jag kan någonstans förstå att den gick hem hos folk.
 
I am somebody - Pink Pistols
Inte riktigt vad man förväntade sig av en sån här grupp. Har inget emot att det är lite mörkare men låten är ju ingenting. 
 
Undo - Sanna Nielsen
Välförtjänst finalplats och låten växer verkligen från lyssning till lyssning. 
 
Set yourself free - Little great things
Bättre än jag trodde. Nöjer mig så.
 
När änglarna går hem - Martin Stenmarck
Jag gillar den men den var kanske inte så direkt som den behöver vara. Växer dock.
 
Ganska nöjd med resultatet ändå, de jag gillade åkte i alla fall inte ut. Är ni nöjda?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback